maandag 13 oktober 2014

Never obedient....made for Crealies and used Prima Marketing

Hoi ik heb weer een lootje gemaakt voor Crealies en ik heb diverse stansen gebruikt en masks .De masks heb ik er op gemaakt met distress ink en gesso Voor de bloemen stans heb ik oud boeken papier gebruikt en ieder bloem blaadje 2 keer uit gestanst nat gespoten in model geduwd glimmermist er over gespoten en laten drogen.
Voor de rest heb ik het nieuwe papier van Prima Marketing gebruikt Epiphany,kraft,blingbling,kant,tule brads,stempels,metalen clip en klok.

Groetjes,Lean


Hi i have made apage for Crealies and used diverent dies and masks from there shop.The masks i have made on the page with gesso and distress ink.The  flowers i have made with old bookpaper and made them wet with water put them in shape by hand and some glimmermist on it and let it dry.
I have used the papers Epiphany from Prima Marketing,kraft,lace,blingbling,tule,stamps ,metalclip and clock.


byebye,Lean










13 opmerkingen:

Patty O'Malley zei

Fantastic layout, Lean! Love those flowers!

Els zei

Wat een pracht lootje heb je met de masks
gemaakt en die bloem is super gaaf gemaakt met de
boekenpapiertjes.
Groetjes, Els

Romy zei

Oh wauw, wat een ontzettend gave lay-out! Ik vind de vintage stijl prachtig en de bloemen zijn al net zo mooi!

Unknown zei

Wat is er weer veel te zien op deze mooie layout! Erg mooi met het vele kraft...

Lizzyc zei

This looks gorgeous Lean.. I love the kraft you have been using for your back grounds!

Ans Gilbert zei

Natuurlijk weer een geweldige LO, alles wat jij maakt is mooi, ik vind de bloem een echte blikvanger, supermooi gemaakt,
liefs Ans

nicolet zei

Helemaal leuk Lean!!
Groetjes Nicolet

KarinsArtScrap zei

een prachtige layout en mooi bewerkt Lean
Gr Karin

Unknown zei

Wat maak je toch gave LO's Lean, altijd weer genieten en ja, die titel doet 't 'm bij mij helemaal hè, wie heeft er nou zin om te doen wat een ander zegt, ha ha ha! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Maia zei

Jij maakt super mooie layouts en steeds weer anders!
Het is maar goed dat je ook detail foto's plaatst want ik zie zoveel dat het fijn is ook evrn een detail te bekijken.
Schitterende bloem!
Fijne week
Groetjes Maia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gaaf, stoer, mooi, allemaal woorden die bij me opkomen. Er valt weer veel te bewonderen enne slaat de spreuk op Chippie of op haar vrouwtje ;) hihi. Ik zag je gave album uit de post hiervoor(hondenhok) bij de Scrapheap op de plank staan. Supermooi in het echie, waarschijnlijk kom ik lekker mee workshoppen..LOL.
Lieve groetjes Miranda

Anneke zei

wat een prachtige lootjes maak je toch.
zo mooi weer van opbouw en embellishments .
groetjes van An

Heidi zei

Beautiful!
Lovely details:)
Hugs, Heidi:)