donderdag 28 juni 2012

Mijn Moppie used glitz design.

 Hoi weer een lootje met Chippie.Was eigenlijk mijn DT bijdrage voor SFH maar die heeft de volgende maand geen challenge.Is wat veranderd in de planning.
Dan zet ik hem maar vast op mijn blog.
Papier is van Glitz Design,kraft.roosjes kreukel lint,DA chippies,prima bloemen,papieren doily,natuurlijk kantjes,oude knoop veertje[dat was eigenlijk de opdracht]verf spetters,hondenpenning,transparante klok.
Dat was wel zo'n beetje de shoplist en heerlijk veel roze heb ik weer gebruikt..lol!
Nu nog die roze wolk ....hmmmm.
Doegggggg,Lean.

Hi just a page with Chippie again.This much be my dt page for SFH but the plans are changed no challenge next month but something else.
So i just post my page now.
Papers are from Glitz Design,kraft,paper doily ,lace roses,ribbon,DA chippies,dogcharm.vintage button feathers,prima flowers,pinkpaint,dies,tranprance clock.
I think that's the shoplist lost of pink again on my page..lol!


Byeeeeeee,Lean
The dutch title means somthing as My Sweety...




32 opmerkingen:

gracescraps@gmail.com zei

So gorgeous!! Love the layers and lace!! ~ Blessings

http://gracescraps.blogspot.com/

Linda zei

Hey Lean, Wat een mooooooie LO weer van je zeg! Alles past weer zo mooi bijelkaar, heerlijk om naar te kijken hoor. Bedankt voor je reactie op mijn gehaakte popje! Ik zie trouwens dat jij ook witte balken achter je teksten hebt zo hier en daar! Ik heb dat ook en baal er heel erg van! Zal wel weer een probleempje zijn bij blogger denk ik zo want ik heb al van alles geprobeerd om het weg te krijgen maar tervergeefs! Maar goed, ik ben dus niet de enige met dit probleempje! Groetjes, Linda.

Heidi zei

Absolutely gorgeous!
And as always, beautiful colours and details:)
Great work Lean, hugs:)

Elly zei

Ooch,wat lief,mijn moppie :-),ik heb ook een moppie thuis,alleen dat is een kater:-)))
Goed,ik vind je lo geweldig,je legt alles zo mooi bij elkaar en het past zo goed,alsof het zo hoort!Ik vind het ondergrond papier echt geweldig!

Groetjes Elly

Unknown zei

Wat grappig dat iedereen een moppie heeft, de mijne loopt hier op 2 benen rond ha ha ha! Vind de jouwe zo aandoenlijk lief Lean, je hebt weer een pracht van een LO gemaakt met heerlijke details, zalig om naar te kijken en van te genieten! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Els zei

Dit ziet er weer prachtig uit en wat een prachtige details heb jeweer verwerkt. weer een pracht lootje. Groetjes Els

Romy zei

Een echt moppie, zowel Chippie als de layout! Heerlijk al dat roze en de schattige slingers!

Lynn zei

I love all the pinks and your elements. What a gorgeous layout of chippie!

Hetty zei

Wat is het weer seper gaaf

gr hetty

Miranda zei

Ik heb heel wat gemist zie ik! Wat een super leuke dingen allemaal!!!
Deze is ook echt weer te schattig, mooi met dat roze!

Doei doei

Deb zei

This is sooooo sweet. I love the colours and Chippie looks just so adorable.

Dora zei

Heel mooi, en die foto is zoooo lief! Dat papier heb ik ook, werkt heerlijk

Sandie zei

Chippie must be the most scrapbooked dog on the planet... LOL Absolutely gorgeous - is Chippie and your layout!!

Lizzyc zei

Oh wow Lean, when I came over to your blog and saw your new blog header with that amazing photo and all the pretty doileys and lace and flowers I was blown away.. how gorgeous.. and then I scroll down to your layout and see another work of beautiful art with the flowers and gorgeous papers and the banner and bows.. and I love this too!!

Shona zei

this is one of my favs from you....just so gorgeous sweetie :)

Odetta zei

Een hartveroverende foto verwerkt met op een schitterende lay-out met zeer mooie embellishments, ik raak niet uitgekeken! Groetjes, Odetta

Marilyn zei

Beautiful page and details!!! Chippie is so big! the banner looks fabulous!
Take care!!! :)

Heather Jacob zei

sooooooooooooooo delish x

Stempelhexe zei

Hallo Lean,

allmählich finde ich keine Worte mehr für deine genialen Werke, auch dieses ist wieder ein Traum geworden.

LG
Ulla

PatriciaKleijn zei

wow heel mooi lootje weer zeg

Liefs,
Patricia

Loes Oorschot zei

Schitterend! Zo mooi gemaakt en alles past echt prachtig bij elkaar. Bijna romantisch...

Groetjes, Loes

Danielle zei

echt heeel heeel gaaaf!!! past ook altijd zo mooi bij elkaar bij jou he. en chippie, ja daar kan ik ook geen genoeg van krijgen, ze fotografeert zo leuk!!

jannekevanveen zei

geweldig en wat een mooie details allemaal liefs janneke

Unknown zei

this is stunning!! so sweet and lovely made!!

Pia zei

woooow lovw all beautiful details
hugs Pia

Wateringen zei

Hay Lean,

Wat een prachtig blog heb je zeg.
ik om hier op je blog terecht via het blog van Odette..
En wat een prachtig LO heb je gemaakt wat een details ik kijk mijn ogen uit!

Graag wil ik je gaan volgen...

Liefs,
Marijke
www.amrijkevanooijen.blogspot.com

Wateringen zei

Lean ik was te snel...
Mijn blogspot is
www.marijkevanooijen.blogspot.com

Eila Sandberg zei

Woohoo! WHAT a beautiful new blog header! two of my favourite girls looking mighty cute too! and your Chippie page is just wonderful, love love love all the gorgeous details and layers. xoxox

Mette zei

What at pretty LO, so many nice details...;-)

Unknown zei

Deze is echt prachtig


lieve groetjes

Carla

patty zei

superschönes papier mit tollen wimpeln!!!

Sandie zei

Totally exquisite!