zondag 20 november 2011

I ADORE the Seaside...

 Hi just a sunny summer page why not.Its here lost of mist outsidewe need some sun tomorrow..lol..Chippie is about 10 weeks on the photo here firts beach trip on a rope.And she loves it...
I made this page for the challenge fromBirdistheword its about adore this time..
I have used diverent bracnh of papers,seahorse chippie from pinkpailslee,stamps from MME,roses,roseribbon,lace and a bird from Prima marketing and some handmade fikkie flowers...
I am a week off-line now so i wish you all a cool week and see you than...
Byeeee,Lean&Chippie.

Hoi ik heb een zonnig zomer lootje gemaakt.Momenteel is het hier de gehele dag al mistig en kan wel wat zon gebruiken...hihihihih.
Chippie is 10 weken op de foto en de eerste keer op het strand wel aan een lange lijn.Maar daar zat ze niet mee en ze is gek op het strand!
Ik heb de lo gemaakt voor birdistheword en het gaat over Adore deze keer.
Ik heb verschillende papier lijnen gebruikt ,het zeepaardje is van Pinkpaislee,stempels van MME,vogel van Prima Marketing,roosjes,kant en ook nog wat fikkie flowers.
Ik ben een week off-line en zie jullie daarna wel weer in blogland .facebook of email land!!
Groetjes en een fijn week,Lean&Chippie..



30 opmerkingen:

Elly zei

Mooi is het geworden,leuke details zoals het net langs de randen,het zeepaardje/zeester passen goed bij de foto en ntuurlijk je prachtige bloemen!
Een fijne week!

Groetjes Elly

jannekevanveen zei

gaaf geworden trouwens ook een leuk zeepaartje gr Janneke

Stempeltiger zei

Your seaside layout is absolutey ADORABLE Lean!
The photo from Chippies first beach trip and the embellishments are sooooo sweet.
Wishing you a beautiful week.
Big hugs,
Swantje

Loes Oorschot zei

Prachtige layout met een hele leuke foto! Alle details zijn weer om te smullen... Heerlijk om naar te kijken!

Groetjes, Loes

Deb zei

A beautiful layout, Lean. I love all the little embellies on this great beach page.

Hilde Aaslund aka Scoobie zei

Lovely work, as usual, Lean. As it has been a while since my last visit here, I have taken a tour in your blog; thank you for showing all this prettyness!

And that Chippie dog - she is just as adorable as ever :-)

Romy zei

Oh wauw!! Je layout straalt echt strandsfeer uit met het zachtblauw, het zeepaardje en de gestempelde zeilboot. Super gedaan!

Maia zei

Lachen die uitdrukkingen van jou....cookieface...mooie lay out en foto's en....de grote verwennersshow op mijn blog...tja da' s ook een goeie,
Deze lay out is echt zonnig maar dat was het gelukkig vandaag bij ons ook...ik heb dus mijn eerste "wandelingetje" sinds 8 weken kunnen maken...morgen weer een stukje verder.
Geniet van je weekje off line...da's afkikken geblazen!
lievegroetjes Maia

Miranda zei

Heerlijk, het strand!!!! Geweldige lo, geweldige sfeer!!! En wat ze nog klein toen!!
Fijne week!

Creagea zei

Hij is prachtig!!!wens je een hele fijne week

Groetjes Gea

Margot zei

supermooi! wat een scheet van een foto en ik vind de kleurencombinatie erg mooi, idd heel zomers!

Ruki zei

awesome layout!!! love the colors and gorgeus embellies!

Hetty zei

Wat een super lootje is het weer


gr hetty

Brendaxx zei

Wat is ie weer mooi Lean! Zoveel leuke details altijd, dat zeepaardje is ook zo mooi erbij. Gaaf lootje!

Desirée-ScrapDees zei

ik wordt er helemaal blij van zeg en inderdaad met die mist kunnen we dat wel gebruiken, leuk dat blauwe ruitje!

Anneke zei

dit is echt een super gezellige lo en wat een mooie achtergrond.

Jolanda zei

Prachtig gemaakt en super leuk met dat zeepaardje erbij!

Groetjes Jolanda

Claudia zei

Wat heerlijk, een zomerse lay-out in deze donkere mistige tijd. Ik word er gewoon vrolijk van.

Groetjes, Claudia

PatiScrap... zei

Hi dear Lean! Its pages with your favorite model is always so beautiful! I loved this with elements of the beach, very cute in every detail! Beautiful designs! Kisses!

Unknown zei

Heerlijk dat jij met dit mistige weer met zo'n zonnige LO komt Lean! Ik kan in elk geval niet wachten tot het weer zover is dat we naar het strand kunnen! Wat een enig zeepaardje is dat trouwens! Groetjes, Ira

Annette zei

Weer zo'n prachtige layout. Je maakt keer op keer de mooiste dingen. Ik krijg inspiratie van jouw layouts. Vrijdag plaats ik ook een eerste layout op mijn blog. Kom je dan kijken? Mijn dochter is dan jarig en ze wil geen kaart maar een layout. En dan zegt ze: No pressure. Ha ha.
xoxo Annette

Danielle zei

mwaah ik kijk al 3 dagen uit een mistig raam... bleurk.. hier krijg ik nou weer goeie zin van! heerlijk vrolijk zomers LO-tje, mooi!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Heerlijk zo'n zomerse LO met dit weer, daar word ik weer heel vrolijk van, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Lizzyc zei

Hi Lean.. oh wow.. this is fabulous! i love the beachy embellies, especially the sea horse... i hope you have a great week too!!

Heidi zei

It's gorgeous!
Beautiful colours and design:)
Hugs, Heidi:)

Marlieke zei

Tjonge jonge...ik ben niet zo actief op het moment (met niets!), maar...... op mijn lijstje zag ik per toeval staan dat je gisteren jarig was. Ja toch? Dagje te laat in dat geval maar niet minder gemeend; van harte proficiat!
groetjes Marlieke

An Zeelmaekers zei

amai zo een mooi lo-tje... ik vind dat houten zeepaardje een leuk accent aan je pagina. En...mist daar hebben we hier al een week last van! Ik verlang alweer naar de lente, zon en scraptijd :)

voor ik het vergeet: nog een super dikke proficiat (wel wat laat) gewenst

Cynthia Lloréns zei

Hi my dear and sweet friend!!!!This page is fantastic I loved !!!!!
You really did a wonderful job!
Thanks for all your visit and for your wonderful words!!!I really appriciate !!
Have a wonderful week!!!
Kisses and huges .
Cynthia

loes de groot zei

zo ontzettende mooi gemaakt! een heel hoog wow gehalte : )

Keren Tamir zei

really nice layout!! thanks for joining at BITW!!