zondag 15 november 2015

Silent Night tag

Hoi ik heb weer wat gescrapt voor www.craftandyoudesign.pl en deze keer heb ik een kerst tag gemaakt.
De engeltjes zijn bewerkt met embossing poeder en op de achtergrond heb ik een mask gebruikt met gesso.
Stansen zijn ook van craftandyoudesign .Nog een randje ,strikje,bloemetje,touwtjeen belletje.
Dat is dus vast 1 kerstkaart en daar blijt het ook bij hoor loll...
Groetjes en een fijn week waai niet weg,Lean.


Hi i have made a tag for www.craftandyoudesign.pl the papers and dies are from them.
I have used embossing powder on the angels,and a mask on the backgroundwith gesso.
Used ribbons ,flower,bell,twin and 2 brads.
This is my first christmascard for this year and my last..lolll.

Have a lovely week byebye.Lean




12 opmerkingen:

Romy zei

Wat is je tag mooi en romantisch geworden! Ik vind hem echt heel gaaf!

Je@net zei

Oooh...wat is dít mooi, Lean. Heel lief en romantisch!

KarinsArtScrap zei

prachtige tag Lean
Gr Karin

Ans Gilbert zei

prachtige tag Lean,
jammer dat je er niet meer maakt!
groetjes,
Ans

Patty O'Malley zei

I love this beautiful tag, Lean! So sweet!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke romantische tag Lean....van mij mag je er meer maken hoor :)
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Wow een hele mooie tag.
Groetjes, Els

Heather McMahon zei

Oh wow - I really love this! So clever!

Lizzyc zei

Hi Lean! I hope you are well! This tag is so pretty, I love the vintage image you have used.. Have a good week!

Unknown zei

Hele mooie kerstkaart met alle laagjes en het vintageplaatje is zo cute.

nicolet zei

Wat een lieffie!
Groetjes Nicolet

Maia zei

Echt gaaf deze kerst creatie Lean!
Je weet i love your style!
Je bent verder dan ik....bEn nog steeds niet aan kerst toe haha.
Fijne zondag!
Groetjes Maia