maandag 3 november 2014

Mini filefolder Our Life made with Craft&You Design!

Hi my new DT work for http://www.craftandyoudesign.pl and i have used the papers Cristmas Story!
I made a file folder fom kraft and made a pocket with a tag inside and a file mini .With pictures from Chippie and Macho...lolll
Used also  lace,brads ,dies,ribbons,paper doilies ,masks,some metal gear,stamps and roses.The texting i did with the printer.

Byebye,Lean.


Hoi mijn nieuwe dt werk voor http://www.craftandyoudesign.pl en ik heb de papieren lijn Cristmas Story gebruikt.
Filefolder heb ik gemaakt van kraft met een zakje en een label erin.En een gevouwen mini met foto´s van Chippie en Macho.
Ik heb ook nog kant gebruikt,kreukelint,brads stansen,stempels,masks,rozen,papieren doilies en nog wat metalen embellies.
De tekst heb ik met de printer gemaakt.

Doeggggg,Lean







11 opmerkingen:

Je@net zei

Wat ontzettend mooi gemaakt, Lean!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Lean, wat een mooie file-folder met die vertederende foto's erin. Leuke details zoals dat paperclip kluifje en die teksten..haha. Die foto van Chippie met muts die sneeuw had verwacht..whaah. Ik heb de foto's van het album op mijn gemakkie bekeken en ik vind het super...
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

zo ik heb even de plaatjes wat groter gezet zodat ik het eens goed kon bekijken.
heel erg mooi gemaakt en prachtig bewerkt, super gave foto's ook Lean.
Gr Karin

Els zei

Schitterend mooi gemaakt Lean en wat kan je dat toch ontzettend goed. Heel mooi ook dat naaiwerk.
Groetjes, Els

Nicolette zei

Wat een geweldig boekje weer, Lean! Prachtig!

Lieve groet, Nicolette

Patty O'Malley zei

I love this, Lean! So beautiful!

Ans Gilbert zei

schitterende creatie heb je gemaakt Lean, leuke foto's van de boefjes, de voorkant ziet er geweldig uit..wow..
liefs Ans

Anneke zei

Jee wat heb jij hier een werk van gemaakt. Heel mooi met veel tezien. Groetjes Anneke.

Unknown zei

Fantastische creatie weer Lean, er is bij jou altijd zoveel moois op iedere pagina te zien! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Maia zei

Wow Lean dit is weer gorgeous!
Waar haal je de tijd vandaan?
Wat een mooie stijl bereik je met dit papier.
Ik ga deze meteen dadelijk pinnen hoor.
Wil ook een keer voor kerst zoiets maken maar of er dat dit jaar van komt??
Super gaaf ook dat boekje met Chippie en Macho!
Geweldig deze creativiteit!
Fijne week
Lieve groet Maia

Lizzyc zei

This looks outstanding Lean, really beautiful with so many details, wonderful keepsake! Love the papers you have used!