dinsdag 5 juni 2012

Kiss me Quick..Elvis mini album..made with Prima Marketing

 Hoi er is weer een nieuwe challenge bijSFH en de opdracht is gebruik metaal.
Ik heb op de voorzijde een tekst label van metaal gebruikt en op de rug een hele oude vintage knoop.
En er zit ook nog een oude pasfoto van Elvis in dat is eigenlijk een hanger[ketting].
Waarom een mini van Elvis denk je misschien.Van af mijn 6 jaar ben ik al fan.Ok thuis vonden ze het nix ,maar gelukkig had ik een jonge oom in de familie die vond dat natuurlijk super..dus voor mijn verjaardag standaard lp's of singels.....hahhahhaah en dan maar lekker herrie maken.
Arm pick-upje heeft dit brute geweld ook niet overleefd hoor door het trillen van oa de bass knalde het geheel heerlijk de grond op...balennnnn.Daar gingen de zak centjes op naar en nieuwe pick-up.
Nou ja mijn eerste pickupje was ook al weer 5 jaar oud toe aan verbetering.

Het album is gemaakt van een doos het papier is van Prima Marketing zo ook de meeste bloemen ,lekker veel kraft gebruikt,oud cassette bandje gesloopt,randjes,kantjes,strikjes wat eigenlijk niet en natuurlijk foto's van het internet gehaald.
De kleine pasfoto heb ik al zeker 35 jaar in mijn bezit .

Groetjes,Lean

Hi there is a new challenge at SFH use old metal.I have used new at the cover and on the back of the album a old vintage button.

I made a Elvis album because i was all ready fan with 6 years of age..at my home the thought i was grazy.[theys still thinking].But i did had a youg uncle and he  loved it so i recieved on many birthday´s LP's or single's.My firts pick-up did not survive me playing loud music .There was so much vibration and it crash on the floor.But it was all ready 5 years old a needed a up-date..lol..!Poor purse.

The album is made of cardboard ,the papers are from Prima Marketing also the most of the flowers to.
Used kraft,lace ,ribbon...lots of stuff and the photo's are from the internet.
The little picture on the enveloppe is a hanger i have all ready saved this for 35 years now.

Byeeeee,Lean.








34 opmerkingen:

Lizzyc zei

Hi Lean, OOOO I love this!! I love this beautiful tribute to Elvis.. so many beautiful details!! I love this!!

Johanna zei

Heel gaaf!! Wow!!
Groetjes, Johanna

Esther zei

Ik ben geen fan zoals jij maar de zwart wit foto's doen het altijd erg goed voor dit soort projectjes.
Ziet er super uit heel leuk!!

Groetjes esther

Elly zei

Zo heb je allemaal wel iemand,die je vroeger helemaal geweldig vond.... Het ziet er prachtig uit,heel mooi beplakt en geweldige dingen gebruikt!

Groetjes Elly

Unknown zei

Oh heerlijk Lean! Er komen allerlei liedjes in mijn hoofd ;-) Wat een schitterend album, het is gewoon een document geworden! Groetjes, Ira

Hobby Musician Keyboard zei

Liefste Lean,Je hebt heel mooie en kreative werkjes op je Blogspot.Fantastisch! Danke voor die vele wondermooie inspiraties en ideen!Ik heb eerst in Juli 2011 met designen en Papierdekorationen begonnen. En ik kan daarmee niet meer ophouden! Het is zo een tolles Hobby. En af de 18.05.2012 heb ik mijn droom een eigen Hobby speziaal voor Kaarten te maken en scrapbooking,geopend!
Ik zou het tof vinden dat je een kijkje neemt op mijn kreative website en natuurlijk in mijn Hobby Online Shop. www.hobby-crafts-and-paperdesign.de (Ik ben belgische en woon in duitsland) vele Groetjes van Marina

nicolet zei

Ooh wat is ie onwijs GAAFF!!
Groetjes Nicolet

Marlies zei

Wauw wat heb je een super mooie Elvis boekje gemaakt! Wat heb je ook mooie foto's erin staan en hele mooie details erbij! Een geweldig creatie!! Ik ben er helemaal weg van! groetjes, Marlies

Shona zei

oh this is just so amazing....love the theme too

jannekevanveen zei

wow geweldig heel mooi gr janneke

Margot zei

SUPERMOOI!!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wow Lean,I'm all shook up,géwéldig,ben ook fan van Elvis(zelfs nog lid van de Elvisfanclub geweest.)Wat een prachtig mooi uitgewerkt miniboek heb je er van gemaakt,gááf,groetjes Miranda

Fia zei

Jeetje ik ben sprakeloos Lean wat verschrikkelijk leuk!!!!!

hart,gr Fia

Deb zei

WOW! WOW! WOW! this looks amazing. Oooooo! all those pictures of Elvis....he was so handsome. Your album is just fabulous, Lean. I love it.

Els zei

Wauw Lean wat is dit gaaf. Wat veel bijzondere leuke details heb je gebruikt. Die rug is ook zo mooi gemaakt en de muzieksleutel geweldig mooi.
Ik raak niet uitgekeken. Groetjes Els en een fijne avond nog.

Hetty zei

Wauuuw wat is dit en super gaaf
boekje

gr hetty

Adriana - DRIARTE zei

Breathtakingly beautiful, each and every page. Gorgeous!
Hugs!!!!

Anneke zei

hoi lean.
ik ben er weer en wat heb je een prachige creatie gemaakt.
ik ben er weg van en dan met Elvis er in.
leuk dat bolletjes lint er langs , en er is veel te zien.
liefs van An

Jolanda zei

Wauw!! Je album is echt super geworden en heel gaaf die knoop op de rug van het album!

Groetjes Jolanda

Dora zei

WOW! Wat is die enorm mooi geworden!

Unknown zei

wow prachtig album gr carla

Marlieke zei

Ha Elvis-fan. Op een of andere manier ben je uit mijn leeslijst verdwenen terwijl je nog wel bij mijn volgers staat :-S. Ik dacht dat je in tijden al niets meer gemaakt had, maar dat blijkt dus niet waar. Wat heb ik weer veel mooie creaties van je gemist. Maar ik heb weer even heerlijk zitten genieten van al het moois op je blog hoor! Groetjes Marlieke

Debbi Tehrani zei

What an awesomely fun topic to scrap! Love all the textures and dimension and some cool shots of Elvis! Really neat idea, Lean. I'm thinking it would be fun to scrap some of my teen idols.

Denise Price zei

I'm swooning over your Elvis album! It's super.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Schitterend! Je hebt er weer een geweldig mooi project van gemaakt, erg leuk. Elvis is ook niet mijn favoriet, maar mijn ouders zijn er mee opgegroeid, dus ik moest het ook regelmatig aanhoren.
Groetjes van Jacqueline

PatriciaKleijn zei

wow gaaf gemaakt zeg

liefs patricia

Dani Cristina zei

Wonderful project!!!!
I love.
Beijos.

Unknown zei

wwwwwwwoooooooooooooowwwwwwwwww!! amazing!! LOVE this mini!!!

Maia zei

WAUW WAT EEN PRACHTCREATIE Lean!
Maar goed dat je een hippe oom had en een pick up anders hadden wij zo'n mooi eerbetoon nooit mogen zien!
Super idee dat casette bandje!
Fijn weekend
Groetjes Maia

Odetta zei

Aaaahhhhhh, wat schitterend!!! En wat zal menig Elvis-fan jaloers zijn op dit prachtig mini-album! En jij zult vast nog er heel vaak doorheen bladeren met op de achtergrond de muziek van Elvis.

Heidi zei

Wow this is stunning!
Beautiful details and colours:)
Asolutely gorgeous.
Hugs, Heidi:)

Heather Jacob zei

wow a mini book packed full of awesomeness .. hugz x

Eila Sandberg zei

You shouldn't call this a mini book, it should be a biggie book instead! what marvellous job you have put into creating this tribute to your idol. I remember my uncle playing his records over and over again too but I was more of a disco chick. Still love his songs though. xoxox

patty zei

ein traum!!!!!!!!!!!